Monday, November 02, 2009

percutian

haha kali ni post aku paling kurang bercakap tp byk gambar. hee aku bercuti.. sgt2 best. heee. tgk lew gambar aku terangkan
ikutkan byk gambar nak upload tp pening pale japg upload byk2 tol tak. heee tgk skit2 je dah la ek


ni hari pertama kitaowang sampai penat2 terus g makan2. haha



ni lak saje2 tangkap hehe



ni lak tgh bwat poco2 haha



Kami Ingin Meniru dia(ini adalah gaya seperti mamat rawkstar tuh)



bersama cik bulu yg ketot. seperti adik dan abg. hoho


bersama bini tercinta heeee



hadiah dari bini tercinta heeee i love you syg!



gambar paling romantik bg aku(aku tau lak romantik2 ni haha)


gambar bajet dgn chaer hahaha



bersama nama kami



berjalan2 di atas batu



aku tgh bajet jd model haha(*ps awek aku cam model aku cam pe je)



ni lagila. aku muka bajet ag haha



bila dah gila



ketam mane tah kami jumpa

4 comments:

  1. wow. sonok bercuti. hehehe
    hahaha ske sey pic yg kau kate romantik 2. mmg nmpk sweet even dr blkg. hehehe
    tp asl mcm skit je wei?? letak r byk2. hoho

    ReplyDelete
  2. hahaha..k0 crius ta mach0 beb0gel..kakakakaka..

    ReplyDelete
  3. ah tayah bnyk2.nti ak na ltk ape?grr;(

    ReplyDelete
  4. haha aku mmg tak macho pon syue.. alololo syg marah lak

    ReplyDelete