Tuesday, October 27, 2009

am i mean?/ dah tua dah kau ed

im sorry syg for being so mean to u. huhu actually post ni sebenarnye nak gtau sal bday aku ag. tp bday aku dah jauh lepas. awek aku dah edit pon picture2 tuh. ade kat blog die. ni nak cite pada 25.10.09 kitaorang g la jalan2 kat jusco tuh lepak2. mkn2. den petang tuh kitaorang g botani ade beberapa shoot picture skit. den2.. kitaorang g mkn mcd dgn fedot n raje. haha raje banje. sambil tuh kami membuat kerja gile. haha lepas tuh. awek aku ni haa nak g jj blek nak sgt beli barang. die suh aku tunggu dalam kete jap. sedar2 die blek kat kete suh aku tutup mata. aku pon tutup. tetiba jeng3.

haa ni la present aku dpt. dalam ade pe korang tayah tau la.. tuh present aku tp aku happy sgt dpt present. :P dah tua2 pon ade present ag ke?

1 comment: