Sunday, February 22, 2009

i love you

21.2.09

11.40 pm aku dpt msg dari call me back dari awek aku..
aku pon call.. dia baca blog aku yg aku ckp awek tak reti jaga tuh kot
den dia kata walaupun i tak reti jaga u macam mana u nak im really sorry
but i sygkan u sangat2.

syg i pon sygkan u sangat2. sbb tu i terasa selalu.. i nak kasih sayang dari u
i pon sayangkan n cintakan u, im juz not good at telling my feeling
u know dat don't u.. sejak kite jumpa i len dari org biasa..
im not really a normal person i think.. even kawan u naddy ke nad ape tah
ckp im weird. kan? i mmg taleh jd cam org len.. im not good with feeling.
yep i hide it. maybe i tak penah kata u cantik sejak kite couple or anything
tapi u always be beautifull to me syg.
ur my everything

im really happy when u said sumthing like dat.
im sorry i marah2.. tp i marah sbb i syg u.
i penah bwat endah tak endah sbb nak bg u rasa ape yg i rasa.
i love you syg!

No comments:

Post a Comment