Monday, February 23, 2009

erk... kena tag la plak -_-

Siapa KEKASIH anda?
rozzana tuh yg gemok2 n buncit2 tuh haha

Macam mana die MELAMAR anda?
saya yg melamar die.. ym2 segan2.. hahha kawan dia kata saya pelik

Ape perkara yang paling BODOH penah dilakukan kat korang?
gaduh

Korang still KAPEL ke?
haah ade masalah ke??

Sila TEMPEK gambar BF/GF korang


Senaraikan 10 perkara yang korang SUKA pasal si dia
1. manje
2. buncit
3. comel
4. caring sikit
5. cantik
6. suka cakap saya bajet
7. bau wangi die
8. colour mata die n rambut die. haha
9. hug && kisses dia
10. bile saya majuk dia pujuk..

Ape korang nak cakap bile BF/GF korang nak BUANG korang dari life dia?
marah n kata aku kisah pe(padahal dalam ati perit yg amat. tapi seminggu dua ok la kot)
Sudah selesai menjawabnyer jadi mari kita TAG yang lain pula, mereka adalah:

-tahlew
-khalis
-amal
-abah! haha sah tak terjawab

No comments:

Post a Comment