Wednesday, February 11, 2009

10.2.09

aku demam.. wuuu adoiya.. sakit badan aku.. sejuknye... haish
elaun pon tak masuk ag.. yg peliknya badan aku sejuk sgt..
tp org yg pegang aku ckp panas..

adei.. pening, sakit tulang, sejuk..
ape lagi yg leh kena ni??
haha.. actually time ni aku lapar sgt ni.. ayoyoyoy
nak mkn pe?? kat umah ni suka masak benda2 yg aku tak makan..
nak g kedai tade duit.. haish sabar jela

smalam ade la skit fight dgn zanaa.. bukan la fight actually
tp cam sembang... sorry syg layan u camtu.. u know i love u
n only u..

im waiting every moment for your hugs n kisses. ur smile
you know i always diam... i kan pendiam syg.. u know ur perfect for me
in every way. khalis dah nak balik australi. sorry la khalis kurang lepak
dgn ko tahun ni. bz sgt. dgn praktikal pe semua. tahun dpn lak! kite
lepak cam mase aku keje dekcom dlu ok?

1 comment:

  1. 'kat umah ni suka masak benda2 yg aku tak makan..'

    'ni' ??
    ouh, you on9 kat umah ?
    eh, bukan you ade ckp you dah ptg ke ?
    ouh okay2.
    i faham.
    now i'm the one who's being lied! thnks ya!

    ReplyDelete