Tuesday, January 05, 2010

Do i got something to say?

tahlew.. semenjak dua menjak ni. aku dah jd blurr. tatau nak ckp pe. kali ni byk post aku kuar lirik lagu jew. sbb tuh je yg bleh bwat aku release. dalam lirik tuh la perasaan aku, ape yg aku pkir. kire itu lah pengganti ayat2 aku. aku dah takleh berkata2. terlalu byk nak dikata tp tak sanggup nak berkata. nanti pedas. haha. tetapi ape yg aku sedar. skarang hari2 dada aku sakit. kejap blah kanan. jap blah kiri. kadang2 dua2 belah. aku pon tatau nape. tak g cek pon.. tade pe pon sebenarnye. haha.

tahlew skarang ni aku nak ckp pasal something lak.
ape yg org bagi bukanlah ape yg kite nak. tuh fakta. kenyataannye pula. bila sesuatu tuh hilang. kite tercari-cari.

tol tak?

siyes.. aku pon camni. aku tercari-cari diri aku. aku tatau nape sejak mak aku meninggal aku tatau nape aku jd ape yg aku jadi skarang. aku rasa lau mak aku idup ag. sure2 aku semayang 5 kali sehari. tak pon atleast semayang la gak dalam seminggu tuh. skarang. aku tak semayang. tp conclusion die. kite sentiasa nakkan benda yg laen daripada ape yg kite dpt kan? itulah kenyataan. tp bile kite dah ilang sesuatu yg kite rasa cam takde ape2 pada awalnya. kite mula rasa kehilangan. ye aku tak perfect. aku tatau diri aku siapa sebetolnya. siapa yg ckp die tau diri die sendiri sepenuhnya. itu semua dusta. kau manusia. kau takkan tau diri kau sendiri sepenuhnya. kalau aku suruh kau tgk lubang ponggong ko bleh? taleh kan. kite dari semua segi aspek. takkan tau diri kita sendiri sepenuhnya. korang rase idup aku perfect? haha perfect la gak. tp ape yg korang tak nampak korang tatau. mcm korang. korang rasa idup korang tak perfect. kenapa? aku pon ade masalah cam korang. mungkin la korang kate biasa je org tade mak ni. salah. korang tatau ape2. haha hidup aku. aib aku takkan la aku nak cite kat org. aku juz cite pe yg aku rasa boleh dicerita. tade sape hidup sempurna. tp sesetengah org akan ckp. ed pe lagi yg ko tak ckp. semua ade. tuh la korang.. nampak ape yg ade. ape yg aku tak penah tunjuk korang tak penah tau. setiap org penderitaan die laen2 haha. ade yg boleh dicerita. ade yg tak.

byk gile karut marut aku ni.

dahla aku finish dgn lirik campuran aku jumpa ni je..


With blood shot eyes I watch you sleeping
The warmth I feel beside me is slowly fading
Would she hear me if I calls her name?
Would she hold me if she knew my shame?

There's always something different going wrong
The path I walk's in the wrong direction
There's always someone fucking hanging on
Can anybody help me make things better?

So when you feel like shit you’ve got to keep on pushing
If you saw the world through my eyes
Then you wouldn’t feel so highrise

Just look at me, look at me now.
I'm a fake, I'm a fake, I'm a fake, I'm a fake.

No comments:

Post a Comment