Friday, January 08, 2010

the bangsatipoh.blogspot

due to some people. they started the flame wars saying that ed and raja created that blog. but i assure you. we did not make that stupid blog. yes we do hate some people. so do you guys kan? mesti korang ade gak org korang benci. tp perlukah sampai camtu skali? sungguh terhina. umur aku dah tua. lgpon korang tuh muda ag. tak guna pon aku tulis semua tuh. padahal dak2 tuh tak byk pon yg aku kenal. anyway. ade beberapa yg aku kenal and berkawan dgn aku. dan lagi satu aku anti rawkstar. lagipon aku dah ade 2 blog nak jaga. www.giged.blogspot.com n www.kamerakued.blogspot.com kenapa perlu aku membazir masa utk menulis blog yg bodoh seperti itu. untuk raja plak. die mane ade masa nak on9 guna komputer. die pon aku tgk slalu on9 guna phone.. jd jgn la menuduh melulu sbb org post bulletin mengatakan kami yang buat yah. kalau bg aku la nak bwat. aku bwat letak muka aku supaya org takkan syak itu aku. haha. tol tak? kenyataan kan? kalau korang bwat mesti nak kover kan? so conclusionya. pkirlah ape korang nak pkir. tp kenyataan kami tak buat. dan kepada sesiapa yg mengatakan kami buat itu. .sila lah minta maaf. dan bertanya dulu sebelum menuduh. dan jika ade yg ingin bergaduh tuh. sila la dtg ke rumah aku. sbb aku tak penah takut. dan aku tak bwat so tak perlu aku takut. haha. ape2hal nak contact myspace aku.

www.myspace.com/vlackz

No comments:

Post a Comment