Thursday, June 11, 2009

tag dari adikku eya

1.Anda rasa anda hot?
saya sgt biasa hahaha

2.Upload gambar kegemaran anda.



3. Kenapa anda suka gambar ini?
sbb die bwat spesel utk saya hehe

4. Bila kali terakhir makan pizza?
3 bulan suda.. zan pizza sbb amal kalah betting dgn saya


5. Lagu terakhir yang anda dengar?
metal vs dugem(lagu indon kire metal vs clubber)

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
Dgr lagu

7. Selain dari nama sendiri, anda suka dipanggil dengan panggilan aper?
ed

8. Tag lagi 6 orang dengan hati terbuka tanpa rasa kekesalan.Sila lakukan kalau tak nak kena denda mandatori.

1. fykaku syg
2. amal
3. adik oi eya
4. syue
5. shera
6. khalis(aku tau ko takkan bwat hahaha)

9. Saper no. 1- kepada anda?.
ni adalah awek saya, tunang saya. heee muaxxx syg

10. Orang no 3 - ada hubungan dengan sesiapa?
dgn si fadli bf die tuh hahaha.. dgn saya sbg abg dan adik hahaha

11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang no. 5 ?
takde ape hendak dikata

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4 ?
kawan awek ku hehehe

13. Siapakah orang no. 2 ?
pangkat adik gak. haha die slalu banje aku hahaha

14. Bagi pesanan anda pada orang no. 6?
bile balik malaysia kasi call lew

No comments:

Post a Comment