Thursday, January 29, 2009

nak cili mulut?

hurm.. semua salah aku kan.. ya allah ya tuhan... korang tak paham ke???? nadilla nuddin tuh kawan aku! ape yg membuatkan aku ni bf die!!! zanaa tuh gf aku!!! lepas tuh ade org nak cili mulut aku?

smalam sape yg tak makan kul 12.. sape yg ta tido2 ag..
dengan eloknya aku bertanya kpd awek aku dalam blog ni. u kan? mama dah panggil makan asal tak makan ag? den i yg disalahkan ke??? bgus btol..

lgpon tade maknanya i nak pg mengatal or flirt dgn pompuan lain.. rugi mase je...

1 comment:

  1. kalau ye pon, cakap elok2 boleh x? nak hoi2 apa segala.

    zanaa tu sapa? ur dearest gf kn?
    kata sayang~

    kalau dah kawan, watla cara kawan SAHAJA kn?

    yg bersyg2 , mmuah2 tu apa? gurau antara kawan la konon ey?
    zanaa pon boleh gurau kot ngan kwn2 lelaki die bersyg2, mmuah2 kn?
    tapi t tau plak marah kn?

    so, zanaa, u dah boleh wat camtu, sebab ed leh buat, asal u xleh kn?

    ouh, konon u special case la ed ye?
    boleh on9, boleh bersyg2 dgn kwn2.
    huu. saaaangat special case.

    kalau ye pon kawan, wat cara KAWAN. perlu ke kamu nak hurt zanaa tu dgn bersyg2 dengan mereka?

    ReplyDelete