Thursday, January 01, 2009

kematian 31.12.08

hari ni atuk aku meninggal..
aku pergi pukul 1 pagi sebelum dia meninggal..
aku duduk kat hospital tuh sampai pukul 5. den aku balik rumah bkt merah.
pukul 7.45 palee(sedara aku) gerak aku.. acttualy lawak gile..
bkn lawak sbb atuk aku meninggal... kitaorang tido 3 org.. sorang bgn sbb nadia gerak. den aku bgn sebab palee gerak
den aku gerak nash lak.. dia leh ckp kat aku "watpe bangun. awal lagi" aku dah tergelak sorang2..
den lps tuh kitaorang siapkan tempat2 utk semua..
kesian aku tgk mayat arwah atuk aku.. dari kul 8 tuh mayat die kena tahan kat hospital.
pukul 3 baru sampai rumah.. dgn polis dtg lambat nak bwat repot.. den doktor lak pegi mane tah..
ya allah sedih jugak tgk camtu.. den bile mayat tu sampai.. rumah yg bising2 jd senyap, gelap, sunyi...
bygkanla.. actually rumah tu ceria.. den bile atuk aku tade. senyap.. sepi...
aku nak balik camne... atuk aku dah tade.. dia je yg bwat aku terasa cam family..
bygkanla.. actually dia layan semua cucu dia sama rata.. tapi terasa cam diri tuh cucu yg paling dia syg.
tapi tatau nape.. sepupu2 aku jd cam rapat balik dgn aku.. aku rindu gile time ni..
sejak mak aku tade.. aku dah cam jauh..
dahla.. .ckp la cite..

No comments:

Post a Comment