Tuesday, September 20, 2011

its been a while

its been awhile since i've been blogging. tetiba lak terasa mood menulis datang balik. bile ingat semua ade yang dalam kepala tak tertulis semua dalam blog ni. jadi aku nak tulis pasal pe kali ni? aku just perasan budak2 skarang kena follow trend untuk hidup ada kawan. dlu trend hardcore. banyak la member hardcore. skarang fixie/ justin barbie. sape nak join? aku sorry la nak join geng2 ni. aku tetap dgn pendirian aku yg beron ni. lantak la aku takda kawan ramai ke ape. janji kawan2 aku yg ade skarang semua true dgn aku. kali ni pon aku gatal g blogwalking kat blog orang. dan aku perasan kawan2 aku yg dulu2. dok shoot aku kat blog diorang sbb aku tak kawan dgn diorang? bukan aku tamau kawan. korang yg pilih kawan korang. korang yang bila susah dtg rumah aku. aku ingat lagi aku mtk tlg ko tamau tolong. tapi bile dpn rumah aku tuh ade roadblock tau kau masuk rumah aku? buat2 sembang den u turn. wtf? itukah kawan? aku dah kurang main kamera/gig. lagi sorang. dlu adik2 aku semua lari sbb takut kena shoot dgn aku. padahal benda aku shoot korang benda betol. dahla sorang tuh hutang dgn abg angkat die tuh tak bayar2. dah setahun. ko tau sape diri kau. ko tatau lagi? ko hutang dgn mie 200. ade ko penah contact die? ade ke syaitan? camtu la budak2 skarang. bile susah tau cari kawan. bila senang. g mampus kat kawan tuh. ade gak member2 aku yg lahir tahun 80an tapi dok ikut stail 90an. ta paham aku. nak sgt populariti ke kau? haish. dunia2

No comments:

Post a Comment