Sunday, February 14, 2010

kisah benar. merah mengoda

semalam. 14.2.09 aku bertemu si die di kawasan berdekatan di rumahku seperti yg dirancang. wah bajunya yg merah membuatkan nafsuku membuak2. aku membawanya pulang ke rumahku. dan terus ke bilik ku. ku kuncikan pintu bilik ku supaya tiada siapa yang tahu ataupon perasan. ku dgn ganasnya mengoyakkan bajunya. wah. die tidak memakai baju dalam. tidak seperti dulu. ia lagi menambahkan nafsu ku. aku menjilat2 die dan mengigit2nya. owh enaknya rasanya. aku tidak boleh menahan nafsu ku lagi. lalu ku bukak!





luas2 mulut ku dan gigit dan kunyah2 KITKAT itu! wah sedapnya coklat nya.. hahaha.. korang pikir ape huh?

*ps- KITKAT dlu ade baju dalam warna Putih n silver. skarang dah tade tuh aku kata die takde baju dalam. hahaha sedap beb mkn kitkat ni. haha

No comments:

Post a Comment