Sunday, December 28, 2008

cerita?

hey sup.. i juz dun understand it.. ppl always want something else
instead of wat they got.. first i trusted sum1 about 85% den she killed it
den i only trust her 30-40% but den dat sum1 keep on asking me to trust her
100%. but when i changed. i give dat sum1 freedom.. tak byk tanya lau
dia nak watpe.. tak marah. dia cakap tak kisah lak.. cant understand tol.
wth is wrong? think bout it ppl. when u give sum1 freedom den dat sum1 kill
ur trust would u trust dat sum1 again? why must ppl lie? lau dah tak bg
try jgn bwat.. surely nothing happen.. but no.. dat sum1 got to lie so badly
so i become sum1 yg kuat pemarah, mengawal, n kuat tengking. y u ask?
cuz i dun want sumting bad happen to dat sum1.. but nooo dat sum1 would not listen
u gotta be sturborn.. so now i changed again. not dat i don't care but cuz dat sum1
wanted me to change n started to trust dat sum1. n now dat sum1 said i dont give a damn bout
dat sum1. haish.. mmg btol human do want sumting they hard to be reach.. n after they reach it they
want sumting else..

who know bout me? no1 right.. so im telling this to the whole world.. dlu aku ade adik sorang
aku jaga dia sgt2. maklumla aku ni sebenarnye suka jaga org.. sbb maybe cuz dulu aku slalu kena buli
so aku jaga budak2 yg agak2 skema n bg diorang tak nampak skema sgt.
dia ni degil gak.. aku ckp jgn kawan dgn sorang pompuan tuh.. dia degil nak kawan gak.. tapela.. dah besar
umur dah nak masuk form 5 dah. ade satu malam tuh pukul 3 pagi tetiba mak dia call aku n tanya nape dia tak balik.
time aku tgh keje mane la aku tau.. tp ptg tuh die ade dtg tempat keje aku ckp nak kuar.. balik b4 7pm..
ok la.. mmg slalu dia balik awal.. sambung balik cite ni. esok nye jumpa aku ngadu penin.. aku pon tanya la dia g mane
den dia tamau gtau gak... tapi aku nak tau gak.. aku marah2. den dia gtau.. smalam org bagi dia ubat bg dia stim/ta sedar diri
den dia kena rogol. so aku taleh ckp pe la.. sbb tu aku jd pemarah n jaga org elok2... lau org degil aku marah.

tapi tahlew.. kali ni aku berubah jd tak pemarah. aku org kata tak kisah sal dat sum1.
ni cite sal aku jd pemarah

cite sal aku tak percaya org 100% sbb aku ni dah mmg dikira black goat dalam family.
nak ckp aku lah paling susah, miskin, nakal.. tapi aku nakal juz nakal biasa.. n mmg aku tunjuk dpn family.
sbb aku mmg tak suka bwat jahat belakang2.. ala stakat kuar malam, isap rokok, dating, lepak tuh jew..
tapi aku slalu kena aim jahat dgn makcik2 aku.. aku la kena tuduh pencuri masa hanpon diorang hilang kat rumah nenek aku
padahal time tuh diorang makan satu meja dgn aku kat dapur n beg diorang tinggal kat ruang tamu umah. camne aku nak pg dpn?
pikir la.. semua nak aim aku jahat.. den aku kena backstab(kawan mkn kawan la ni) dgn org yg aku paling percaya sepenuh hati..
bayangkanla.. ko sanggup bwat pe saje utk dia cuz dia pon dah macam sanggup bwat mcm2 utk ko.
lgpon rahsia dia aku tau byk tapi tak penah bocor2. den tetiba ko bwat sumting yg ko tanak bwat demi die.. sedangkan dia
senang je kat blakang den aku yg kena blame? wtf? tol tak. bygkanla ko duk sehari kat tempat yg ko tanak.
haha.. jgn kata pompuan, laki pon aku tak caye.. tp mostly pompuan la sebab aku penah terkena byk kali.. lagi2 ade kes lepas..
ade org tipu sal meeting sum1 yg kononye family. padahal sum1 else.. lau korang jd aku sah2 korang pon ngamuk tol tak?

den bile tak bagi nak bwat.. dlu aku slalu marah.. skarang aku tak marah sbb lau tak bg kang jd cam dlu lak.
dari bwat blakang bek gtau tol tak.. ayat tuh..
so bek aku tayah marah sbb aku akan bertambah marah n akan ngamuk gile2.
skarang aku tak marah ckp tak kisah lak.. aku pelik gak dgn manusia ni....
dahla.. tu je terpendam dalam hati ni... tension gak ni.. hahaha

No comments:

Post a Comment